Laatste dansles van het jaar

Op dinsdag 13 december jl. was de laatste dansles van het jaar !

Dat betekent, dat het bijna Kerstmis is, oud op nieuw gevierd gaat worden en we met het Rolstoeldansen even een "time out" zullen hebben. Het Rolstoeldansen heeft namelijk vakantie tot na Carnaval. 

 

Helemaal te begrijpen uiteraard, maar zelf vind ik het even wennen.

Dat komt omdat ik nieuw ben in de club van vrijwilligers en net mijn draai heb gevonden als dansbegeleider. Mijn naam is Engela Snijders en heb op 18 oktober jl. voor de eerste keer meegedaan. Ik vond het meteen hartstikke leuk om te doen.

Je merkt dat de rolstoeldansers er heel veel plezier aan beleven en dat is natuurlijk het voornaamste, maar het warme welkom dat ik heb ontvangen vanuit de begeleidersgroep, is zeker een extra motivatie om te blijven terugkomen.

 

Tijdens de laatste dansles van het jaar was het een gezellig samenzijn van rolstoeldansers, begeleiders en familieleden van dansers en begeleiders.

Omdat we eigenlijk te weinig begeleiders hebben om de gehele groep dansers in 1 keer op de vloer te hebben, is de groep in tweeën gedeeld. Elke keer wordt er geduldig gewacht op zijn/haar beurt. Op deze manier gaat het goed, maar elke keer iedereen op de vloer heeft toch de voorkeur. Nieuwe begeleiders zijn dus van harte welkom.

 

Het was zeer gezellig om de les af te sluiten met soesjes, kaasjes en worstjes; het smaakte naar meer. 

 

Graag zien we elkaar weer in maart 2023. 

 

Voor iedereen een Zalig Kerstfeest, Fijne Jaarwisseling, en de Allerbeste Wensen voor het Nieuwe Jaar; Alaaf !